Toyota Louwman Financial Services
  • Particulier
    • Ik ben al klant
    • Verzekeren
    • Financieren
    • Private Lease
  • Zakelijk
    • Ik ben al klant
    • Verzekeren
    • Financieren
    • Leasen
  • Dealer
    • Spaarprogramma
    • Informatie voor dealers
    • Dealerfinanciering
    • Dealerlogin
  • Over Ons
    • Werken Bij
    • Merken
  • Contact

Ik ben al klant

Informatie voor u als zakelijke berijder

Zakelijke klant

Rijdt u zakelijk een auto via ons of één van onze merken? Dat is goed nieuws. Klik hieronder op het juiste merk om direct naar de juiste klantenservice omgeving te gaan.

U bent nog geen klant? Kijk dan eens bij zakelijk financieren of leasen via Toyota Louwman Financial Services. We helpen u graag verder om gezamenlijk naar uw mobiliteitsvraagstuk te kijken.

Klantenservice Toyota
Klantenservice Suzuki
Klantenservice Lexus
Klantenservice KINTO
Klantenservice Euregio

Veelgestelde vragen

Hoe moet ik mijn auto inleveren als de einddatum inzicht is?

Minimaal 2 weken vóór expiratiedatum van de leaseovereenkomst ontvangt u als leaserijder een inleverbrief en inleverformulier. In de brief staat dat de auto ingeleverd dient te worden bij ons in Vianen. Indien gewenst kunt u de auto bij de dealer inleveren maar de feitelijke inname vindt in Vianen plaats.

Als de auto bij de dealer wordt ingeleverd loopt een dealermedewerker samen met de klant/berijder een rondje om de auto. Samen vullen ze het inleverformulier in. De kilometerstand, staat van de auto, aanwezigheid van sleutels, leasebescheiden en accessoires worden gecontroleerd.

Als de auto op locatie wordt ingeleverd (alleen op verzoek) beoordeelt een medewerker van Experda B.V. de staat van de auto. Aan inname op locatie kunnen kosten verbonden zijn.

Zodra de innamebevestiging van dealer of Experda is ontvangen, wordt de auto op transport gezet. Na ontvangst van de leaseauto bij Toyota Louwman Financial Services wordt de auto gecontroleerd op schades en geïnspecteerd voor verkoop. Eventuele schade bij inname wordt kenbaar gemaakt door middel van een inspectierapport. Vervolgens wordt er verrekend en het contract beëindigd.

Bij wie kan ik schade melden?

Meld schade binnen 48 uur bij ons online. Of stel ons telefonisch op de hoogte: 0347 – 367 953. U dient voor elke schade een volledig ingevuld en ondertekend Europees schadeformulier te sturen aan:

T.a.v. de afdeling Schade
Postbus 402
4130 EK Vianen

Met wie kan ik het beste contact opnemen voor onderhoud en reparatie?

Voor onderhoud en reparatie maakt u als leaserijder een afspraak bij uw dealer. De dealer regelt de afwikkeling voor de in het contract opgenomen posten.

Wat is het nummer van de 24-uurs pechhulp?

Het nummer van 24-uurs pechhulp in het binnenland is het volgende 0800-8212460
Het nummer van 24-uurs pechhulp buitenland is het volgende +31206717745
Onze afdeling Wagenparkbeheer is tijdens kantooruren te bereiken op 0347-367953

Algemeen

  • Neem contact op
  • Merken
  • Dealerlogin
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring
  • Cookiebeleid
  • Beloningsbeleid

Onze diensten

  • Voor dealers
  • Voor bedrijven
  • Voor particulier

Over Toyota Louwman Financial Services

Toyota Louwman Financial Services is de financiële mobiliteitsaanbieder van Toyota Financial Services en Louwman Group. We ondersteunen importeurs en geven dealers financiële ruimte. Daarnaast bieden we consumentenfinancieringen, leaseproducten en verzekeringen aan voor onder andere de merken Toyota, Suzuki en Lexus. Klik hier voor meer informatie over onze andere merken.

  • LinkedIn